nataliejohnsson

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Natalie Tenggren - 9 augusti 2012 22:10

Haft en perfekt dag på Liseberg med familjen Svensson/Tenggren=)
Härligt väder, dock lite mycket folk, men så är det ju på liseberg.. fick åkt en del ändå, trots att det var ca 30 min väntetid på alla attraktioner. 


Åkte AtmosFear, och jag trodde seriöst att jag skulle DÖ!!! när man var påväg upp så viste man inte riktigt vart man skulle ta vägen, och jag måste tillägga att jag är MEGA höjdrädd=P så är väldigt stol över mig själv.

 

Vann även stjärnvinst på Marabo choklade=) men lär ha spenderat mer pengar på spel än vad chokladen var värd..

 


Men nu ska jag snart krypa till sängs, blir en låååång helg ute på Sävä banan och en massa fina hästar.. Och så håller vi alla tummar på att våra Jór tjejer vinner i år också=)

Ovido - Quiz & Flashcards