nataliejohnsson

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Natalie Tenggren - 5 augusti 2012 21:07

haha,  alltid lika kul när man inser att man inte bloggat på typ 2 månader=P

Hänt en del sedan mitt förra inlägg i Maj månad.


Jag har bytt jobb, eller jag har flyttat restaurang så numera jobbar jag i Borås, StorKnallen, där jag trivs jätte bra, jätte härlig arbetskamrater.

Vi ska även få fölis nästa sommar=), våran lilla Tranis ska ha föl, både jag och Lisette är jätte exalterade.


Vi har bokat resa till Filippinerna i Oktober, så vi blir iväg i 3½ vecka, jag, Daniel och min bror Robin, som vi ser jätte jätte mycket fram emot. Sen försöker vi få med lite mer vänner, men vi får väl se hur det går med det, alltid roligare att åka fler, då vi bor gratis där nere=)

Sedan ska jag börja plugga i höst, ska plugga upp Matte B och Naturkunskap B,känns konstigt att komma tillbaka till skolbänken igen, men kul att göra något annat än att bara jobba.



Har just nu semester så jag passar på att njuta till fullo av den, 2 veckor har redan gått och 2 återstår, Tyvär har ju denna sommaren regnart bort men jag har hunnit med en del på semestern ändå, Hunnit med Öland, Borås Djurpark och Ullared redan, och hoppas på att klämma in Liseberg och festa jävel en helg=D


   

Jag och Lisette tog lite kort igår med våran bebis=P

Visst är hon fin våran lilla Isis?

Ovido - Quiz & Flashcards