nataliejohnsson

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Natalie Tenggren - 1 maj 2012 23:38

Tjoho...
Halva dagen har spenderats på hästryggen=)
Det har ju trotts allt varit sommarvärme ute idag,,ÄNTLIGEN!!


Först drog jag och syster yster till stallet och red uten en jätte härlig uterunda

jag på Trana och Lisette på Fidde...alltid lika roliga att rida ut en sväng och inte bara rida inne i paddocken hela tiden=)

Efter en härlig ridtur så åkte vi vidare till Madkullen för att jag skulle på ridskolan, där vi hade hoppning och lite ovalbanne träning, plus lite balansträning, rena rama privatlektionen då vi bara var 2 personer i våran grupp idag=)


 

Här hoppar jag för första gången i mitt liv=) jätte kul var det, fast lite läskigt    

Galopp, woho=)



Efter att ha dumpat av syster i Kinna, var det att köra rally hem för att svida om till vanliga kläder och sedan åka iväg till Jesper som är hemma från Australien, där bjöds det på grillat, som btw var MEGA gott, och sedan spenderades typ 2 timmar i deras utomhus jacuzzi..helt ljuvligt..och för att summera denna dagen har den vart AWSOME!!!¨

Hade nog inte kunnat spendera den på något bättre sätt..


Sitter just nu och kollar runt på lite resor för vinter, lutar åt Filippinerna för en tredje gång för min del=)
Men det är ju ett helt underbart land så jag klagar absolut inte att få åka dit igen, billigt land att leva i och helt fantastisk miljö... Så nu blir det att spara alla pengar man kan, dock så kostar inte flygstolen ner så himla mycket, men man vill ju gärna kunna spendera lite pengar där nere oxå=) 


Nu ska jag snart krypa ner i sängen och få min skönhetssömn, för imorgon ska jag röjja ut ur huset igen...

Skapa flashcards