nataliejohnsson

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Äventyr väntas...

Av Natalie Tenggren - 19 april 2012 12:39

Det går allt för lång tid mellan vaje inlägg, men ibland orkar man helt enkelt inte..


Ska iaf snart iväg till stallet, sedan ska jag och Lisette iväg på äventyr=)


Ska åka och kolla på en häst vi eventuellt ska ha i sommar...lite roligare att rida när man har två hästar

ist för att dela på en=) så vi får väl se vad som händer med detta...kostar ju trots allt pengar att ha 2 hästar =P



Jobbar i helgen oxå så det är inte jätte mycket planerat för min del, men nästa helg så, då blir det fullt upp,

har en del planer, dock vet inte Daniel om dessa=P Så får se om han går med på detta=) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Tenggren - 13 oktober 2020 21:11

Jag vet inte vad som händer, jag skulle ju bli mer duktig på att skriva, men dagarna rent ut sakt bara springer förbi. Full rulle hela dagarna med två kids hemma.   Liam utvecklas och växer så de knakar här hemma. Han är mer med och greppar m...

Av Natalie Tenggren - 10 september 2020 20:50

Äntligen är jag tillbaka, så många gånger jag haft i tankarna att jag måste börja dokumentera igen. Men tiden bokstavligt rinner iväg när man har två kids att ta hand om nu för tiden. I mitt senaste inlägg skrev jag ju att Thea skulle bli storasy...

Av Natalie Tenggren - 22 februari 2020 20:23


Hej och hå. Jag har tänkt många gånger att jag ska finna ork att sätta mig här igen och dokumentera lite om vad som händer i vårat liv.   Thea älskar förskolan, senaste lämningarna har gått suveränt, hon bara kliver rakt in på avdelningen utan ...

Av Natalie Tenggren - 1 oktober 2019 22:56

Har länge tänkt skriva några rader, men inte funnit tiden till det. Dagarna bara rusar förbi och nu är min mammaledighet slut. Imorgon börjar jag jobba igen, även om jag redan jobbat lite sen i Mars och lite över sommaren, så känns de lite ledsamt at...

Av Natalie Tenggren - 30 juni 2019 20:04

Äntligen är alla kalas över, vi har firat 1-åringen här hemma i tre dagar, det är stort att fylla 1 förstår ni. Helgen har vart super lyckad och Thea tackar för alla presenter hon har fått. Jag får summera  helgen med bilder från gårdagens kalas....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards