nataliejohnsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Natalie Tenggren - 27 mars 2012 21:05

Jag har verkligen inte haft orken att blogga nu på ett tag..skäms på mig..Ska försöka ändra på detta, men så brukar det låta=P


Har iaf börjar på ridskolan igen och jag NJUTER, det är så himla kul och jag har änligen börjar fatta vad som ska göras och hur det ska göras för att hästen ska lyssna och jag bara älskar det=) och jag har ridit underbara Katla dom senaste lektionerna och vi klickar verkligen jag och hon..enligt mig själv iaf=) jag vill verklige inte byta häst om 2 ggr=( men man måste ju lära sig att behärska alla olika hästar dock..


Jag har även beställt lite kläder från Gina idag, ska bli spännande..

Blandanat ett bar neon gröna jeans.. 

  


Och även ett par linnen..





Nu är det bara ett par nya snygga vårskor som står på shoppinglistan, men det kanske kommer i helgen då vi kanske ska in till Göteborg och kolla i lite affärer... mumma...=) Älskar när våren börjar nalkas och man kan fixa lite snygga nya vårkläder..


Sedan skulle jag behöva köpa lite ridsaker, men det får bli annan månad=P



puss på er 

Ovido - Quiz & Flashcards