nataliejohnsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Natalie Tenggren - 6 februari 2012 20:53

Kålpuddingen blev lyckad iaf, dock blev köttfärsen väldigt smulig, så nästa gång ska jag använda det andra receptet jag hittade, var lite mer ingredienser i det=) men annars var det vröl gott=)


Sitter just nu och kollar på Paradise Hotel Norge, kan inte hjälpa det, men jag är beroende av det..och jag älskar fan det norska språket, låter helt underbart..


Sitter även med ett glas vin och laddar för morgondagens personalfest kommer bli grymt kul=)=)=)=)

Av Natalie Tenggren - 6 februari 2012 14:20

Ledig idag, och ska snart bege mig mot stallet..


Undra om typ PMS kan komma efter man har haft sin "kvinnovecka"?
sitter i soffan och typ lipar till allt som visar på TV och dylikt...



Ska bli skönt att komma ut till stallet iaf, det är så skönt att komma ut dit och bara va, det är så tyst och lugnt

där ute..


Ska försöka mig på att laga lite mat efter stallet, kålpudding, ALDRIG lagat det innan så det ska bli spännande=)


Imorgon är det att tagga till personalfest=)
ska bli mega kul faktiskt, var ett tag sedan vi hade det nu.

Sedan blir det ju mindre kul att man ska jobba dagen efter.


Sedan är det ju bara 9 dagar kvar tills jag fyller år..yeee..Daniel tycker att jag är konstig som ser

fram emot sin födelsedag och att man blir ett år äldre=) men jag är som ett litet barn när det gäller

födelsedag, vet inte riktigt varför..jag bara är det..hihi.. 

Ovido - Quiz & Flashcards