nataliejohnsson

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Natalie Tenggren - 9 februari 2012 21:39

Ååååå ibland blir jag bara så himla bitter..

Sitter och kollar runt på möbler till lägenhete, vi har ju äntligen beställt ett avlastningsbord/kockbänk, som ska komma nu i februari, och både jag och Daniel ser fram emot lite extra utrymme att ställa alla saker på och inte KNÖKA in allt i skåpen.

Sedan har vi ju den STORA turen att ha snetak i våran lägenhet, så om man hittar en möbel

man vill ha, typ ett skåp, nä tro fasiken att det är för högt, eller så är det för brett, jag vill ju ha ett litet

skåp vid sidan av vårat kylskåp, typ att ha som ett litet skafferi typ och även kunna ställa

lite kökssaker i det, men icke.. Får väl be Daniel snickra ihop ett till mig ist=P 

eller så får jag bara helt enkelt ta och leva med denna ständiga röra överallt känns det som, och ingen plats att ställa mina älskade saker..men men...

Av Natalie Tenggren - 9 februari 2012 19:39

Igår var en väldigt seg dag med tanke på tisdagens bravad=)
Men det var bara till att bita i det sura äpplet och bara jobba helt enkelt..


Jag var promt inställd igår på att jag inte skulle till stallet idag, men lillasyster övertalade mig

och jag ångrar det inte en sekund att vi åkte dit..

Vi fick nämligen lov av Carina att låna hennes häst Fidde om vi ville rida ut, och självklar ville vi det.

Vi har pratat hela vintern och hur kul det hade vart att ha två hästar så att man kan rida ut tillsammans med Trana, och nu får vi låna lilla Fidde när vi vill(tror jag) =)

Både Trana och Fidde och deras två ryttare tyckte att det var mega super duper kul att komma ut en sväng, det tråkiga är bara att vägarna är lite små isiga fortfarande, men det är tur att hästarna har brodd på sig.

Trana var mega pigg och tyckte det var skit kul att komma ut en sväng och inte bara bli riden i padocken hela tiden.

Och jag sken som en sol, jag vile verkligen inte hoppa ner från hästryggen när vi kom tillbaka till stallet.

Men nästa vecka hoppas vi på lika bra väder som vi hade idag så att vi kan ut på en lite tur igen=)=)

Sen fick jag en ny ridhjälm av Ewa i stallet, tusen tusen tack, jag blev jätte glad=)


 


 

Nu ska jag mysa ihop mig i soffa under min favvo-filt och möla i mig massa godis och kolla på Paradis Hotell=)


Pussar och kramar

Ovido - Quiz & Flashcards