nataliejohnsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Natalie Tenggren - 1 januari 2012 19:46

Ja, igår var det ju nyår och det blev ett mycket trevligt nyårsfirande måste jag säga=)

Jag har inga stora förväntningar på det nya året, men på något sätt känns det som att det kommer hända något stort och speciellt i min närhet, men det återstår att se=)


Vi var ju hos Daniels syster redan vid 12.30 igår, för det var ju lite mat som skulle förberedas=)
Maten blev grymt lyckad och alla blev mätta och glada och det var ju tur det=)

Det blev lite bada i jazucin dom hade, mysigt...tiden bara flög förbi=)

Idag har man jobbat, oj oj oj, vad vi vad vi har haft att göra..men folk orkar väl inte riktigt stå och laga mat nu efter både jul och nyår..men det är kul att ha att göra, så att man inte bara står och hänger=)



Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och kolla på Gossip Girls=) 

Och imorgon är jag ledig,ska försöka röja lite hemma och sedan hoppas jag på att Brallis kommer och fikar=)

Ovido - Quiz & Flashcards