nataliejohnsson

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Natalie Tenggren - 29 januari 2012 20:10

Jag har vart gräs-änka hela helgen, inte för att jag har vart något roligt sällskap för älsklingen ändå, vart hemma vid halv 6 hela helgen, och sedan vart hemma i ca 3 timmar innan jag gått och lagt mig igen, så det är inte många vakna timmar jag har spenderat hemma denna helgen=P

Vart en del att göra på jobbet i helgen, men imorgon är jag ledig, och då ska jag spendera dagen med att göra så lite som möjligt och bara njuta.. Ska åka in till Kinna och sola lite och sedan kanske åka till stallet och mysa med hästen=)

Man får passa på medans man är ledig, för sedan är det jobb igen fram tills på lördag.

och sedan ledig söndag, måndag.. och sedan börjar det om igen=)=)


Ja, just det, det är ju snart Februari=) och denna månaden har en massa kul att erbjuda =D



  1. Bowling med tjejerna den 3
  2. P-fest den 7
  3. Alla hjärtans dag den 14
  4. Jag fyller 24 den 15
  5. Födelsedagsparty den 18
  6. Sedan firar jag och Daniel ett år den 22.

Så det blir en rolig månad som jag verkligen ser fram emot=D
Sedan har jag beställt ett par nya UR snygga skor från Nelly.se
Det är av samma modell som jag beställde för ett par veckor sedan men som jag inte alls klarade av att gå i då klacken vad 14cm hög, nu har dom gjort ett par nya fast med lägre klack på bara 10 cm och jag är överlycklig=D

Festskor , Low Forget Your Boyfriend , Nelly Trend - NELLY.COM

Ovido - Quiz & Flashcards