nataliejohnsson

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Natalie Tenggren - 24 januari 2012 19:59

Gott att när man ska gå in i badrummet och man märker att man trampar in i en swimmingpool...typ..


Vi har ju haft problem med avloppet innan, men inte såhär extremt som det var nu..

Och tydligen rinner vårat vatten från diskhon och diskmaskinen ut i samma rör, som tvättmaskinens vatten,

och detta resulterar i KAOS, alltså rinner vårat avloppsvatten upp i våran dusch, och som idag resulterade i resten av vårat badrum, så jag tvingade Daniel att ringa hyresvärde så att han får fixa någon som kan komma och fixa detta. För nu kan vi varken diska, tvätta eller duscha.. fyy vad smutsigt det kommer bli här hemma, och jag måste tvätta mina arbetskläder som låg på golvet i badrummet och är helt pissblöta av det äckliga avloppsvattnet,, men hur? Det är nog fasiken dagens dilemma..suck...

Av Natalie Tenggren - 24 januari 2012 17:28

Idag har man vart duktig =)
Vart ute i stallet med systeryster och myst med älskade Trana.

Red ute på åkern i det underbara vädret. Kunde inte tagit vara på dagen på ett bättre sätt=)

Ska orka lägga upp lite bilder sedan när jag lagt in dom på datorn.


     


Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem så att vi kan äta.



Har även anmält oss till en liten tävling, där man kan vinna en dag på Göteborgs Horse Show i Göteborg=)
Så gå nu in och rösta på våran ögonsten=)

Årets Häst 2012

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards