nataliejohnsson

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Natalie Tenggren - 25 november 2011 21:36

Lite bilder på Dead By April....


         

Av Natalie Tenggren - 25 november 2011 20:26

Sitter just nu och lyssnar och kollar på när Dead By April sätter upp och fixar med ljuder här på scenen..
Ska bli grymt kul att se dom live, även om jag inte lyssnat på dom sådär jätte långe har jag fastnat för deras nya skiva.


Jag har även köpt lite nya goa saker till mig själv oxå=)
Lite för tidig julklapp kan man säge=D


         

Min externa hårdiskOch nya hörlurarBilden är inte jätte braOch PoweKing i MASSOR!!

men det e när dom grejar.

Av Natalie Tenggren - 25 november 2011 15:30

Ja kärt folk!
Blev inte jätte mycket sömn i natt.. Vi gick väl och la oss vid halv 6 tidan typ, sedan tar det ju en bra stund innan man kunde somna pgr av den jäkla energidrickan man hade slurprat i sig=P

Så det blev väl att man somnade llite efter kl 6 och då hade man vart vaken i 24 timmar..Och så får man 5 timmars sömn på detta..men det är bara att bita ihop=)
Dagen idag har gått mega fort måste jag säga, börja med att vi åkte till Media Market för att kolla på priser på externa hårdiskar, men det blev att jag köpte en här på DH ist, så nu har jag 2 Terabite att lägga över på den=)
Så en massa bilder och dylikt=)=) Im so happy!! så nu har jag att göra hela helgen framöver kan jag säga.

Min hårdisk på datorn lyser inte längre i den irriterande röda färgen, utan i en härligt och bekväm grön färg.


Blir lite bilder senare har inte hunnit ta några..
 

Ovido - Quiz & Flashcards