nataliejohnsson

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Natalie Tenggren - 24 november 2011 23:07

Yes, nu har jag fixat klippet från invigningen.. tog bara sisodär 6 timmar..oj, fan vad tiden har gått fort ändå när man sitter här.

Man kollar datorn lite och sedan går man runt och kollar lite och sedan sätter sig vid datorn igen och sen kollar lite till på aktiviteter på scenen osv... Vi har redan vart här på Dream Hack i 14 timmar och mer ska det bli..

Får se hur länge man orkar vara vaken, var ju trött redan då jag vaknade i morse..haha..


Detta är iaf filmen på invigningen, ljudet är skit dåligt, för min kamera tog upp ljudet en aning mer än jag trodde, men det är bara att skruva ner volymen en aning=)



Sedan kommer lite bilder på när E-type spelade här. Och lite bilder på när det är nersläkt i hallen=)

           

Av Natalie Tenggren - 24 november 2011 17:42

Nu har inviningen vart, försökte ladda upp filmen men det gick inte så bra.
Så det  får bli lite bilder på allt folk som är här ist..


       

Dyker säkert upp mer bilder under dagarna som kommer=)

Av Natalie Tenggren - 24 november 2011 10:44

Japp, då var man på Dream Hack nu då, för första gången i mitt 23åriga liv.

Full av förväntningan så bäst för dom att dom levererar en härlig upplevelse.

Har kopplat upp datorerna nu och väntar på att alla montrar ska öppna så att man kan gå runt och kolla läget lite, och få lite härliga gratis saker=)=)


Ikväll ska E-Type spela, och vi sitter grymt bra till så att man ser scenen på ett bra sätt..yee.. och imorgon blir det Dead By April som ska dominera på scenen..

Bilder kommer komma upp under dagen, hoppas jag=)

Skapa flashcards