nataliejohnsson

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Natalie Tenggren - 17 november 2011 12:24

.... och lite sovmorgon idag=) inte fy skam.

Vaknade av att jag blev sms-bombad av jobbet..men tur var väl det annars hade jag väl sovit igenom hela dagen, och det är ju inte helt okej..


Som jag förutspåde igår, så orkar jag inte städa än, men energin kanske kommer lite senare i eftermiddag..

Ska iväg på möte om någon timme på jobbet, sen kanske man orkar städa lite här hemma=)


Sitter och kollar på Storm Jägarna på Discovery, tycker att såna program är ganska intressanta, så snart är jag expert på tornados och orkaner och såna grejjer ;)



 

Av Natalie Tenggren - 17 november 2011 02:23

Japp, då va man på´t igen, alla stängningarna.

På ett sätt är det ganska kul att jobba stängning, och ett annat inte.

Det ända iuf negativa är att jag brukar gå och lägga mig vid 11 tiden när jag är ledig och helt plötsligt ska man jobba till kl 01.00 =P
Men, det är bara att bita ihop och hoppas på att man inte somnar jobbandes, och än så länge har man klarat sig ifrån den situation..


Imorgon är jag iaf ledig, och jag tänkte att jag skulle börja städa lite hemma inför advent som är näst nästa söndag, eftersom vi inte är hemma den helgen så får man passa på medans man är ledig med allt det tråkiga som ska göras hemma innan jul...

Även om jag brukar säga att jag ska städa så hamnar jag i soffan på något vänter som en soffpotatis och orkar inte göra så mycket annat under dagen..fyy på mig.. men vi får väl se hur dagen blir, hade velat åka till stallet imorgon oxå och mysa lite med Trana, men får se hur vädret är åsså imorgon..


Nu ska jag snart mysa mig ner jämte en "snarkande" sovande Danile ;)


puss och kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards