nataliejohnsson

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Natalie Tenggren - 17 oktober 2011 13:29

Idag är jag ledig, och jag har en sån tendens att bli fruktansvärt rastlös när jag är ledig..suck..inte kul och ändå känner jag inte för att göra något..jag en knas..


När jag var ute precis såg jag att det gick tre st rådjur gämte vår lägenhet=)

Kan ni se dom?? =)


   

Funderar på om jag skulle plugga lite eller sortera lite i  mina bilder, jag ska ju göra en fotovägg gämte sängen, ända väggen som går att sätta upp något på i lägenheten=) och jag vet inte riktigt vad det ska vara för bilder riktigt, jag vill ju ha från våran greklandsresa och sedan vill jag ju ha lite andra bilder på kompisar och familj och dom bilderna som man har bäst minnen av, typ balen och studenten, men vet dock inte hur Daniel skulle uppskatta det, att bara ha en vägg med mina vänner och mina minnen.. =P och på mig själv såklar =P
Får ta och diskutera detta med herren i huset innan jag bestämmer mig=)

 

Ovido - Quiz & Flashcards