nataliejohnsson

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Natalie Tenggren - 3 oktober 2011 21:44

Idag har jag vart i stallet och ridit på Tranis med Anna, och så passade vi på att mocka bajs också.


Hon är så mysig våra lilla häst, red i lördags med mamma och wilda wille, William tyckte att det var så kul att rida runt på Trana, givetvis ledde jag henne runt han är lite för liten än att rida själv, och man märkte på Trana att hon tyckte att det var jätte kul att bli riden, hon blir ju inte det så ofta annars, men nu jäklar ska jag ta tag i det=)


Fast idag gick det inte lika bra, hon var lite grinig, tror att hon ville rida ute i padoken och inte inne i ridhuset, sen ville jag inte rida henne så jätte mycket heller eftersom hon fick medecin igår. Så nästa gång blir det mer=)

     



Ja, just det, det var ju Islandshästensdag förra söndagen..och jag tog ett par kort på en galen litet föl=) med mycket spring i benen..hehe..

         

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards