nataliejohnsson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Natalie Tenggren - 8 september 2011 19:47

Usch, känner att jag håller på att bli sjuk=( vill inte det och hinner inte det heller..

Men det är bara att bita i det sura äpplet och vitaminbomba kroppen helt enkelt.


Sovit skitdåligt i natt, tror att det beror på förkyldningen, känns som om man halvsovit hela natten, drömde att jag hade feber=(
Sedan jobba på det, men det har gått jätte bra idag, nu är det till att tagga tills på lördag och hålla tummarna på att jag inte är sjuk då, för det var jag förra året, och på lördag är den roligaste dagen på hela året att jobba=) nämligen Skene Marten då ju, en stor marknad och det ska jag vara bra väder i helgen så det kommer nog vara en massa folk där då=)


Nu sitter jag i soffan och myser med en kopp te och choklad i väntar på att robinson ska börja=)


Ovido - Quiz & Flashcards