nataliejohnsson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Natalie Tenggren - 6 september 2011 22:58

Hur skönt som helst att vara ledig idag=) och imorgon..


Idag har jag myst lite med Malin, åt lite mat(ärtsoppa) och kollade på Sucker Punck, väldigt konstig film måste jag säga, man hängde inte riktigt med i filmen, men den var väl helt okej..


Sedan var det ju dags för terminens första ridskola, hur kul som helst att hoppa upp på hästryggen igen och rida. Fick ju min "favvis"..haha.. Stigandi, hade lite svårt för han förra terminen, men det gick kanon bra idag, och det var jätte kul att rida. Och Paula är en duktig ridfröken måste jag säga=)


Sedan påväg hem så stannade jag till och kollade till mitt kantarell ställe och hittade ett par st, blev dock bara 2 fjutt mackor med smörstekta kantareller på

 

Oj, blev än väldigt liten bild, men den får duga=)


Imorgon ska jag göra så lite som möjligt faktiskt, måste dock sätta mig med mitt häft innan tosdag, då jag ska ha möte med min chef på torsdag om det häftet..

jaja, det blir nog kanoner=)

Skapa flashcards