nataliejohnsson

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Natalie Tenggren - 31 augusti 2011 13:26

...Ne, inte riktigt men Oj oj oj, vilken dag jag har haft=P

Börade med att jag gick upp kl 8 i morse för att åka pch hämta pappas bil som jag skulle låna, sedan kl 9 hade jag möte med min chef om förberedelser för min kurs jag ska åka på om en månag. Sedan bar det iväg till minis lägenhet för att hämta mina lådor som stått på hans vind, och nu sitter jag hemma och bara njuter tills kl blir 15, då ska jag  åka till stallet och mocka bajs och sedan ska jag tillbaka till Hyssna föra att hämta en släpkärra, sedan åka till Kinna igen för att hämta mitt köksbord som står på vindens hos mini, och sedan köra det till björketorp där jag ska ställa det så länge, sen tillbaka till Hyssna för att lämna skäpet och sedan tillbaka hem till pappa för att lämna bilen och hämta min, så snacka om att jag har fullt upp idag, skulle egentligen tränat med Malin idag, men jag ORKAR inte=P min träning för dagen är att lyfta låder och springa i trappor=P


Sitter just nu med en kall cola i handen och små kollar på TV, funderar på om jag ska ta och göra provet inför kursen nu, medans jag ändå sitter ner och varvar ner lite=)

Skapa flashcards