nataliejohnsson

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Natalie Tenggren - 30 augusti 2011 13:23

Tog en välförtjänt sovmorgon idag, hur skönt som helst att inte behöva vakna till en väckarklocka utan vakna när kroppen säger att nu är du utvilad=)


Fast trodde dock inte att jag skulle sova till kl halv ett idag..

Jag som skulle göra en massa nyttiga saker idag.

Plocka lite i lägenheten, fixa med tvätten.

Men nu orkar jag inte det, ska snart åka till Anna sedan ska vi( Julia och Brallan oxå) åka och fixa träningskort, ska bli skönt att komma igång med träningen nu faktiskt, har inte tränat på typ 2 år. Man får lite mer energi och blir piggare av att träna, så slipper man bli en sån där riktig soffpotatis som man vart hela sommarn=)


Ne, nu ska jag försöka få i mig lite mat innan jag bär mig av in till Kinna..



Puss och kram

Av Natalie Tenggren - 30 augusti 2011 01:38

Ups, var ju över en månad sedan man bloggade, men jag har seriöst inte haft någon motivation alls =/ lite tråkigt, jag som var så flitig innan =P


Har ju vart i grekland som jag nämnde i mitt sista inlägg...

Dock var jag lite besviken på just det stället där vi var på i Rhodos, var för turistit faktiskt, men vi bodde på ett bra hotell och låg vid stranden och solade å badade varje dag, så jag var mega brun när vi kom hem=) men det mesta har gåt bort nu =/


Snart är ju sommarn över, eller den är väl det nu egentligen känns det som, så som det har regnat i helgen..


Så nu vill man ännu mer utomlands än innan..

Har dock planer på att åka iväg nästa vinter till Asien, men man får ju se hur mycket man hinner spara tills detss, jag och att spara pengar fungerar inte sådär jätte bra ihop=P jag slösar dom hellre =)=)


Men jag vill ju tillbara till El Nido, Filippinerna.


Visste ni förresten att dom spelat in årets Robinsson där?
Ganska coolt ändå att när man sitter och kollar på vissa avsnit så känner man igen omgivningen och vissa öar som dom filmat på som man har åkt förbi eller snorklat vid=)

Så när man sitter och kollar på Robinsson nu på TV kommer man väl ännu mera vilja åka dit.



Men nu ska jag krypa ner jämte älsklingen som sover redan..

puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards