nataliejohnsson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Natalie Tenggren - 4 juli 2011 02:55

Oj, ja det är snart en vecka sedan jag skrev sist.

Men jag har seriöst inte orkat, har jobbat hela veckan, och stängning desssutom, och då orkar man inte göra så mycket mer än att typ bara sova=P
Lite tråkigt när det har vart så bra väder ute, mindre kul att jobba när det är för bra väder. Det blir fruktansvärt varmt inne på restaurangen då, men men, det är bara att bita ihop. Det har dock blivit så mycket bättre nu när vi fick vara gardnier, eller vad man ska kalla det, solskydd kanske det heter=P för då kunde det ibland vara 40 grader inne i köket, och vem fasen vill jobba då? och även ute i restauranden där gästerna satt och åt, dom kunde lixom fråga varför vi har det så varmt=(

Som vi brukade säga, inte till gästerna då =P men till varandra att det var som ett växthus, inte så konstigt när solen lyser på hela dagen in i restaurangen.

Men nu har jag bara en stängning kvar imorgon, sen ledig på tisdag, ska hitta på en massa ärenden då hade jag tänkt, och sen på onsdag jobbar man öppning, sen har jag SEMESTER=) fan vad gött, 10 dagar har jag först, sen går jag på och jobbar 5 dagar, sen 2 veckors semester igen..hihi..lyxigt=)  

Då ska jag ligga såhär hemma=P

Nja, kanske inte rikigt, men jag ska seriöst gör ingenting, bara njuta av att få vara ledig rent ut sagt.


Ne, nu ska jag mysa ner mig gämta älsklingen som redan ligger och nannar så sött=)


pussar och kramar

Ovido - Quiz & Flashcards