nataliejohnsson

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 13 juni 2011 19:58

Oj, vad jag dog i soffan när jag kom hem=P


Vart en ganska bra dag ändå=) gårr fruktansvärt fort, först var det jobba öppning som gällde, sedan hade vi tydligen mockning oxå, så jag mamma och willda wille var i stallet och mockade, shit vad fort det går att mocka när man är 2 ½ som mockar=p

en tar hand om skiten och en byter vatten och fyller på och sen den som blir klar fört börjar sopa golvet=)

Sen fick vi se fölis oxå, sååååå söt...



Imorgon bär det ju av till Sthlm=) ska ju kolla på Linkin Park med älsklingen.. GUD vad jag har längtat. Ända sedan i februari om inte längre=) har ju velat se dom sedan jag typ började lyssna på dom, sist var ju 2007, men då hade jag ingen aning om att dom skulle spela i sverige, så när jag fick reda på att dom skulle spela i år så var det ju ett MÅSTE att åka och kolla på dem..hihi..tur att älsklingen oxå tycker att dom är bra annars hade jag tvingat med honom upp=)


Pussar och kramar 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards