nataliejohnsson

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 12 juni 2011 21:44

Nu har jag tvättat hela dagen...duktig är jag.

Men jag börjar tro att vi har ett klädspöke här hemma, jag saknar en massa kläder som bara verkar har försvunnit, jätte konstigt tycker jag, typ en linnen, t.shirt och ett par shorts, som jag saknar JÄTTE JÄTTE mycket, hmmm, får hoppas att dom dyker upp snart.

Sen är det ju detta med alla sockar som tvättmaskin monstret äter upp=P vi har nog typ 10 sockar som saknar sin andra hälft..haha.. stackarna.


Ne, ibland börjar jag undra om det bara är jag som är slarvig eller om det faktiskt är så att spöket kanske fryser lite, man använder ju trost allt inte short på vintern..


Sen oxå att en vinterjacka har försvunnit, men det var ju ett tag sedan=P så den är länge glömd, men ändå ganska saknad för den var så gosig..=(


jaja, får hoppas att de dyker upp så småningom någonstans


puss och kram 

Av Natalie Tenggren - 12 juni 2011 12:42

God Morgon=) eller a nu har jag ju vart vaken typ 30 min eller något=P


Ska snart iväg in mot Kinna för att möta upp Brallan och Becka, ska se om det är tillräckligt varmt ute så att man kan sola lite..


Har drömt om Sthlm i natt..haha.. störd drömm.

Men nu är det bara imorgon kvar sen åker vi,hihi, hoppas vi hittar inne i stan bara och hittar till hotellet..hmm..hade vart gött att ha en gps, men jag är en hyfsat bra kartläsare så vi får hoppas på mina skills på tisdag=)
Lite nervös, har aldrig varit i sthlm själv såhär, har ju alltid haft någon kunnig med mig ju, men det kommer nog att gå bra får vi hoppas=) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards