nataliejohnsson

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 11 juni 2011 17:18

Oj oj oj vad trött jag är och ändå sov jag typ jätte länge=)


Vi har fått äckliga bananflugor=( så vi har gjort bananflugebomber=P


Lite vatten

vitvins vinäger

honung

och diskmedel

i ett glas och så låter man det stå och bom vad det yrar en massa äckliga flugor där, DÖÖÖÖÖÖÖ ska dom allihopa.. Men faktiskt, det funkar bättre än vad jag trodde att det skulle göra.=P tur det.. Så går det när någon *host* daniel, gömmer en låda med gammal mat i en plastpåse i vårat lilla gömma, då bildas det en massa äckel bajs flugor..


Ne, nu ska jag vila lite framför tvn innan broder min kommer och ska lana lite här hemma med oss och daniels systerson.. 

Av Natalie Tenggren - 11 juni 2011 11:02

Igår var man på Mingla I Mark med tjejerna, gick runt och strosade lite och lyckades även gå vuxenpromenaden=)

Sedan var det ju som sagt The Puddels som spelade, fasen vad bra dom var, tyvärr kunde man ju inte så många låtar men vi gapade med ändå..hihi.. 


Anna lyckades till och med fånga trummisen trummpinne innan dom gick av scenen, och den skulle ju givetvis signas, så vi ställdes oss i kön med alla små små små barn och fick varsin autograf av rockisarna, kul, och en väldigt trevlig kväll=)

Ja, och min "lillebror" eller pappas frus barn vann en resa till Kroatsien i nykterhetstävlingen, skit kul måste jag säga=) är inte alls avis ;P



Idag blir det en lugn dag, bror ska komma hit och Daniel ska hjälpa han med hans dator, och så ska vi städa iordning lite i lägenheten och jag ska försöka tvätta lite så att jag har kläder när vi åker upp till Sthlm, är ju dock bara en dag, men ändå, ni vet ju hur tjejer är, ska ha med sig halva garderoben..



puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards