nataliejohnsson

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 27 maj 2011 19:54

fredagskvällen spenderas i Kinna hos Jocke, jag har precis lagat mat till mig och herrarna...

Lax med klyfpotatis och pepparrotsås, en kall sådan..

Mega mums var det, tanten kan när hon väl vill=)

nu kommer resten av dagen sepnderas med att lira dator och chilla, jag är ju trots allt ledig imorgon..hihi..

Av Natalie Tenggren - 27 maj 2011 10:14

Jag seriöst flippar på dessa äckliga små irriterande små små små djur, FLUG JÄVLAR!!!!!
Att dom alltid ska vara i ansiktet när man ska sova..

Och när jag skulle försöka slå ihjäl dom så var dom puts väck, vaknade vid 5 i morse och gick på flugjakt, men hittade inte en ända att döa=(
Och nu är dom på mig igen, fast nu sitter jag ju här vid datorn ist..hmm.. ska sätta upp en till sådan där klistergrej i taket och ser om dom fasnar för flugor är nog dom mest irriterande djur som finns...fy, fattar inte hur folk på gårdar kan stå ut med dom.

Pappa har ju hästar och dom har nog miljoner flugor inne på sommare och Mamma bor ju precis jämte en bondgård men hon brukar gå på flugjakt varje kväll innan hon går och lägger sig och kan ibland dödat en 50 st..haha.. 

Skapa flashcards