nataliejohnsson

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 26 maj 2011 21:49

Shit, detta måste nog vara rekord, mitt tredje inlägg på en dag=P
Sitter och små kollar lite på TV, men som vanligt är det inte något speciellt bra, kollar iaf på en film som går på 6:an, 21 heter den och handlar om några som räknar kort och så vidare. Har iaf tråkigt, jag är inte van vid att vara ledig en dag=P inte när man jobbat så mycket som man gjort denna månaden så det känns nästan lite konstigt att vara ledig då=P


Sitter och längrat tills i sommar och utlandssemester, jag vill ju verkligen åka till Asien, dels åka till Filippinerna och sen till Thailand, får väl se hur mycket pengar man hinner och spara ihop tills i vinter annars får det bli nästa vinter man åker, suck, kan man verkligen orka vänta så länge att åka, eller så får man hinna med en sista minuten där imellan allt sparande =)



Jaja, får väl se vad man kan hitta på nu såhär sent på kvällen..



just det, glöm inte att rösta på våran lilla Kajsa=)

http://apps.mcdonalds.se/sweden/vom.nsf/contestant.xsp?id=3FBF5344F084C3D3C125789300404FE1

puss och kräm

Av Natalie Tenggren - 26 maj 2011 18:09

Har haft en väldigt trevlig dag idag med mina tjejer, ätit lite tacos och fikat lite=)
Blir ju inte så ofta vi kan träffas allihopa för vi jobbar om varandra jämt, men idag var alla lediga tro det eller ej=)
Sen kom vi på att det var Bullen gänget som var samlade och det är ju typ 2 år sedan det hände=P


Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på när Daniel städar, det är så det ska vara..fniss... ne, jag hade faktiskt tänk ta ett röj när jag kom hem, men han hann före...


Nu får man se var resten av dagen har att erbjuda..


pusss och kram 

Av Natalie Tenggren - 26 maj 2011 12:10

god morgon gått folk=)

eller a nu är det ju middag, har iaf fått en välförtjänt sovmorgon, vaknade halv 12 sen har jag stått och plattat håret och sminkat mig.

Känns som om det var evigheter man kunde göra sig fin såhär på en vardag, jag brukar inte sminka mig så mycket eller nästan aldrig sminka mig till jobbet, det kan hända ibland då och då...=P


Ska iaf luncha med mina brudar sen, ska bli riktigt roligt, det händer nästan ALDRIG att vi är lediga samtidigt så det ska bli riktigt riktigt kul, visste inte först om jag skulle med eftersom jag inte har så mycket pengar, men Daniel sa att han tyckte att jag skulle göra det=) 

så får väl börja röra mig om en stund här och se vad man ska ha på sig för kläder, hade ju hoppats på SOL   så man kunde gå i short och linne, men icke..


puss och kram    

Ovido - Quiz & Flashcards