nataliejohnsson

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 17 maj 2011 12:36

jag har ju tidigare skrivit om mitt stora problem med Pharma Optic, och att jag bara har haft en masa grångel med dom; så igår fick jag hem en ny räkning från dom där det stid att jag ska betala för ett linspaket till.

Alltså det första paketet jag fick hem på posten stod det att jag skulle få 3 paket, men när jag kollade i lådan låg det bara 2 paket med linser, så jag ringde dom och sa att jag bara hade fått 2 paket och inte tre som det stod på räkningen, och då sa han i kundtjänst att han kunde skicka ut det sista paketet och då sa jag att det behövde han inte göra för jag ville inte äns ha dom första 2 och så frågade jag han om jag bara behövde betala för dessa två och inte de sista då? Och då sa han att det gick bra.

Och nu då så fick jag en påminnelse på att jag inte betalat det sista paketet (som jag inte heller fått då) så jag ringde och då säger den kärringen att dom inte kan göra så och bara ta bort något från en räkning, och då frågar jag varför han kunde göra så då och inte hon och bla bla bla... och så sa jag att det blir ju bara jag som blir lidande om jag inte betalar allt och att det är jag som hamnar hos inkasso och kronofogden om jag inte betallar något och så frågade jag henne om hon verkligen trodde att jag var så jävla dum att sätta mig själv i den skiten?

Det slutade iaf med att jag började bli väldigt väldrig irriterad och hon till slut lade på, och när jag försökte ringa tillbaka har dom antagligen blockerat mitt nummer så nu kan jag inte ringa tillbaka..haha...töntar säger jag bara.. Så jag hoppas för deras egna bästa att dom kommer skicka ut dom sista linserna när jag betallat räkningen annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra..


Jag ska iaf aldrig mer beställa något från dom jävla telefonförsöljarna och jag rekomenderar verkligen inte Pharma Optic.. DOM SUGER:.....

Ovido - Quiz & Flashcards