nataliejohnsson

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 5 maj 2011 11:08

Jobbade stängning igår, oj oj oj vad konstigt det kändes.,

Har inte jobbat stänging sedan 14 April och det är ju 3 veckor och när man vant sig att jobba öppningar så har ju kroppen vant sig det oxå.

Jobbigast var nog när klockan gick över till halv 12 i går natt och då gick jag runt och tänkte för mig själv "Jaha, vid denna tiden brukar jag egentligen ligga och sova" =P usch vad gammal jag käner mig när man går och lägger sig 11 på kvällen, men men, när man jobbar öppning så kan man ju inte vara vaken på nätterna=P

Men jag är glad över att jag bara har 4 stängningar kvar denna veckan och sen en i slutet av månaden, sen är det bara öppningar resten av månaden,, jag gillart och det gör min kropp oxå, har märkt att jag har mått så himmla mycket bätte nu det senaste veckorna när jag inte har jobbat stängning och det gillar både jag och min kropp=)


Men man får bara ta och bita i det sura äpplet och klara av helgen och tänka på att man faktiskt snart har semester=)



Skapa flashcards