nataliejohnsson

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Natalie Tenggren - 4 april 2011 23:07

Helgen har egentligen bara bestått av att ta det lugnt, orkar inte göra så jätte mycket efter att ha jobbat ett par dagar, och så försöker man samla kraft och energi för kommande jobbvecka..

Men i fredags var vi och kollade på när Robin min bror var DJ på ett uteställe i Kinna, jätte duktig var han. Dock var jag nyckte så vi blev inte jätte långvariga, men efteråt åkte vi upp till Daniels mamma och pappa och tjatade lite med dom och Danieels bror och hans tjej och lilla Sebastian var oxå där, mycket trevligt.


Lördagen bestod av att storstäda lägenheten, och det behövdes, jag städade till och med i ugnen och bakom den=P nu är det bara uteplatsen som ska sopas och fixas till våren och fixa utemöbler såklart=)


Söndagen var vi på barndop så Daniels andra brors dotter skulle döpas, Smilla döptes hon till=)


Nu har jag iaf vart ledig i ett par dagar och imorgon är det jobbet som kallar igen, hoppas att jag har lite mer energi än vad jag haft dom senaste dagarna, vet inte vart det försvinner riktigt, men någon energi har jag inte kvar i kroppen just nu och egentligen ingen ork heller, men det är väl bara en fas kanske?
Blir nog bättre när vädret börjar bli bättre=)


puss och kram 

Av Natalie Tenggren - 4 april 2011 14:41

Har nu blivit beroende av serien One Tree Hill.

Har länge velat följa serien och gjorde det ett tag, sen började jag jobba konstiga tider och missade en massa.
Men nu har jag fixat hem dom första 7 serongerna så nu har jag att göra ett tag.

Igår satt jag nog i 6 timmar sträck och kollade på serong 1 och nu är jag inne på 3:dje avsnittet av sesong 2...


 



vart på dop och grejjer i helgen oxå, men skriver mer om det ikväll om jag inte glömmer av det=P nu blir det mer One tree hill =D 

Skapa flashcards