nataliejohnsson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 8 mars 2011 12:48

Usch, jag har verkligen inte orkat blogga, har blivit sjuk, dumma min lillasyster som har smittat mig, först en jävla jobbig torr hosta och nu bara en jobbig hosta och förkyld, kul att man ska jobba på dethär oxå. 

Fast det har vart otroligt skönt att vara ledig i ett par dagar och jag känner att JAG är JAG igen efter att ha känt ett par dagar förra veckan att jag inte riktigt känt mig som mig själv, vart grinig och allmänt lätt iriterad, mega PMS typ, även om det inte var den veckan, och pågrund av att jag mådde som jag gjorde då lät jag ju det tyvärr gå ut över Daniel och Lisette, sen blev jag arg och förbannad på mig själv att jag lät det gå ut över dom, men det lixom bara kom och jag kunde inte hjälpa det, även om jag inte hade någon anledning att vara sur och grinig på dom.

Men i lördag och speciellt igår kändes det som att jag var mig själv igen.

Jag tror det kan bero på all stress runt om kring mig speciellt på jobbet, och att man jobbat stängning i 3 veckor i streck. ( inte varje dag dock)=P



I helgen har jag haft fullt upp, men orkar inte skriva om det nu, gör det i natt när jag kommer hem eller imorgon, måste åka till apoteket och köpa nässpray innan jag börjar jobba.



puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards