nataliejohnsson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 4 mars 2011 13:31

Jag har nog seriöst legat i sängen sen jag vaknade kl 09.30, ne okej, jag var upp och sminkade mig i 10 min sen gick jag och la mig i sängen igen.

Jag har inte sovit eller nått sånt utan jag har legat och kollat på Big Brother på internet, och sen kollat en massa andra sasker på internet, har inte orkat kliva upp ur sängen, den är så skön och mysig=)
Känns som om jag håller på att bli sjuk oxå=( inte kul alls, känner mig kvav i halsen, har huvudvärk och lite små jobbig torr hosta. Jag hoppas verkligen att jag är frisk imorgon oxå, för då blir det party, yeeee, sen kan jag bli sjuk om det är så...


Ikväll ska vi upp till Daniels föräldrar och spela lite spel och dricka lite med hans bror och hans tjej, ska bli jätte trevligt tycker jag, hans familj är ju så jäkla klockrena=)



Ovido - Quiz & Flashcards