nataliejohnsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 3 mars 2011 15:29

Idag tog jag ut sovmorgon, härligt, vaknade inte fören Daniel ringde och väckte mig vid 12 tiden. skööönt var det.

Plockade iordning lite i lägenheten, det blir ofta lätt stökigt här eftersom den är så liten och det finns så lite utrymmen =P

Sen bar det av in till Kinna där jag träffade Anna och Brallan, vi gick lite ärenden dom hade och sen gick jag och solade, jätte länge sedan jag solade och det var riktigt skönt det oxå. Få ligga och svettas lite och få lite färg nu när det har vart kallt och snöigt i typ 6 månader känns det som.

Nu sitter jag och väntar på att daniel ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat och alkohol till i helgen=)

   Vårt TV rum   diskbänken    och här har vi mitt tillhåll=) matlagnings stationen=)


   Lisette´s (min syster) tillhåll medans hon bor hos oss   En klubba Daniel fick av sin mamma, den skulle jag inte vilja smaka på..   Denna köpte jag på Magittas i fredags, dom har utförsäljning då dom ska slå igen.

Dom har mycket fina saker där, tyvärr är allt så dyrt, men eftersom det var 50% på allt så passade jag på att fynda lite.

Jag har alltid tänkt att jag ska bli lite mer pysslig av mig, som att fixa lite fina dekorationer till lägenheten och plantera lite fina blommarangemang=)
Mer blommor kommer det defenetivt bli i vår och sommar då det är varmare ute=)


Ovido - Quiz & Flashcards