nataliejohnsson

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Natalie Tenggren - 28 februari 2011 23:56

Oj oj, i helgen har jag jobbat, så idag förtjänade jag en dags ledighete, jag är helt slut i kroppen och imorgon blir det jobb igen, jag bara längtar tills det är helg igen för då är jag ledig då=)=)=)

Och då ska jag sova bort hela helgen, ne det ska jag inte men nästan så att man hinner få ork och kraft till att jobba veckan därpå.


Idag har jag och syster vart i stallet och mockat och sen han jag med en fika med mina härliga tjejer, Anna och Malin, mycket trevligt att sitta och snacka en massa skit=)


Sen har vi haft film mys ikväll med Lisette, Daniel och Mikael, eller i har kollat på Arkiv X, snart klara med första säsongen=)


Men nu ska jag hoppa in i duschen för jag har en massa olivolja i håret =P
Hände en lite olycka när jag stod och lagade mat, haha, en sprayflaska eller hur ska man förklara det, man pumpar in en massa luft i en flaska med olja i så sprutar man ut oljan i pannan, den exploderade iaf och hälften hamnade i mitt hår, en ofrivillig hår inpackning. =P



puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards