nataliejohnsson

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Natalie Tenggren - 20 februari 2011 19:38

Idag var jag och Lisette i stallet, var ju perfekt ridväder idag, och som vanligt var jag ju tvungen att ha med mig min kamera..


            

Trana, våran lilla linnslus=) 

Och sen har vi ju Mökkur och någon annan mini"islandshäst" och lilla Stolt som är så otroligt söt..=)


Vi red en kortis idag, och det kan ju bara skönt det också, red på en väg jag har ridit på en gång innan men då var det typ rena is gatan, men idag, wow vilken härlig tölt väg, och jag fick upp Trana i en perfekt tölt med FART denna gången, kändes klockrent, tycker bara att det går bättre och bättre för varje gång jag rider på henne, jag får lära känna henne mer och lära mig rida henne på rätt sätt och hon testa mig och ser var jag går för, hon är söt hon=)


Igår hade jag och Daniel myskväll, jag lagade mat och sen satt vi och drack lite vin och kollade på film och bara slappade, hur härligt som helst.

Han ska ju jobba borta hela veckan så jag får inte träffa han=(
Men jag överlever nog, ska skaffa en inneboende, men ska dock jobba hela veckan så jag kommer nog inte tänka på att han är iväg hela veckan, tomt i sängen bara=P ingen att ligga och kramas på..


puss och kram 

Skapa flashcards