nataliejohnsson

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 28 januari 2011 19:54

Står just nu och lagar tacopaj, första gången jag lagar det så det ska bli spännande, har tänkt variera min kost lite och inte bara äta samma maträtt hela tiden=)



Satt och tänkte på en sak innan när jag åkte bil.. och jag vet inte riktigt varför jag kom och tänka på just detta, är väll som alltid när man är ute och åker bil att man sitter och funderar på en massa onödiga saker=P

Att man sällan blir uppvaktad, fine att man han hittar på en massa saker med varande som att gå på bio tex, men det är sällan en kille kommer hem och säger nu ska vi ut och äta på restaurang eller kommer hem med en bunt med blommor, eller till och med kanske blir väckt med att han har gjort frukost till än på morgonen=)

Jag har nog vart med om det en eller två gånger under mitt liv.

Och jag är ju trots allt bara 23 år, men ändå.

Såna småsaker kan ju förgylla ens dag om inte ens vecka=)
Sen tycker jag ju inte att man ska göra det till en vana, utan bara nån gång ibland då och då... 

Sen  brukar ju min man köpa trisslotter ibland och det tycker jag är jätte gulligt av han=) vem vet, man kanske kan vinna ett par tusenlappar så att man kan åka iväg till något varmt ställe=)


Ovido - Quiz & Flashcards