nataliejohnsson

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 26 januari 2011 14:10

Idag var man uppe i tid för en gång skull och sov inte bort halva dagen=)
Dock var det ganska kämpigt att kliva upp ur den varma goa sängen kl 8 i morse då jag hade svårt att somna i natt igen, inget ovanligt, sen tog det en stund att somna om efter Daniel hade åkt till jobbar, nästan så jag övervägde att gå upp vi 6-6.30 men jag lyckades väl somna om till slut.

Sen bar det av till stallet med Lisette och Johanna, var jätte skönt väder att rida i idag.

Och jag känner att dom små lektionerna Lisette har gett mig har verkligen varit hjälpsamma, då jag har haft problem med att kontolera Trana när vi vart ute och ridit, jag har lixom ridit med dom andra och inte riktigt ridit själv, men nu var det jag som bestämde vilken gångart hon skulle ha, och jag tyckte det gick mega bra=)
Man får vara lite bestämd ibland..

Sen måste jag lära mig att ha lite mer fart på henne, men det kommer nog med tiden.


Nu ska jag snart åka in till Kinna för att ha möte på jobbet, och efter det ska jag åka handla mat inför helgen så slipper jag göra det efter jag jobbat imorgon.


 puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards