nataliejohnsson

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 25 januari 2011 20:59

Idag har vart en total slö dag, gjort absolut nada.=P

Sov lite för länge, gick upp och betalade räkningar, fixade så att jag kunde betala räkningarna för mitt mobilabredband och min dator eftersom jag inte har fått dom räkningarna än. Sen har jag bara väntat på att Daniel skulle komma hem med mat, sushi..mmmmm... Aaa och så har jag bakat en sats chokladmuffins, jag e grym på att baka det, dom blir lite som kladdkaka typ=)

Imorgon ska jag till stallet och rida ut en sväng med lisette och johanna, får väl se hur det går, har inte ridit ut sen jag ramlade av Trana, men det ska nog gå bra,jag har ju ändå ridit på henne efteråt så, jag får bara sluta vara så fjantig=)

  Jag och min lille häst, snodde den från systers blogg=P


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards