nataliejohnsson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 24 januari 2011 21:19

Ja, i helgen var det full rulle.

Kalas på fredagen, och på lördagen skaffade jag mig en lite bil=)=) Äntligen, fast får det inte innan i veckan eller i nästa vecka, men jag överlever nog.

Fast längtar så in i tusan på den dock, men snart så står den här utanför och bara väntar på att jag ska köra runt i den=)


  

Där har vi den=) får komma på ett bra namn att döpa den till oxå, men honda hette ju Gloria =P 


Sen i söndags var vi på kalas för min lille lillebror William som fyllde 7.

Och idag har jag vart med syster i stallet och hon har haft lite lektion för mig, kul kul är det, jag lär mig mycket av henne och hon är en tuff lärara må jag säga, det går inte att bara lunka runt i ridhuset utan full rulle hela tiden, men det kul, tränade lite på hur man skulle sitta rätt och sen lite tölt vilken jag blir att bättre och bättre på, och sen lite trav, vilket jag verkligen måste träna på=)
Men som man säger, övning ger färdighet=)

Så jag hoppas att jag kanske kan somna gott i natt, har ju haft svårt att somna vissa nätter.


Ne, nu ska jag dricka upp mitt te och sen får vi se vad jag hittar på


puss och kram 

Ovido - Quiz & Flashcards