nataliejohnsson

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Natalie Tenggren - 22 december 2010 12:02

Oj oj oj, dagarna bara rusar iväg känns det som, bara 2 dagar kvar tills julafton och jag har inte köpt en ända julklapp, blir Ullared imorgon med mina damer.


Har just nu fullt upp med att flytta ur min lägenhet, igår var det pappa och lillebror som fick hjälpa till att köra ut en massa möbler och idag får jag städ och packhjälp av mamma, mormor och jag tror att systeryster skulle hjälpa till oxå.


Känner mig bara jätte stressad, och jag kan ju inte ta mig någon vart heller för min bil e paj och Daniel behöver ju sin till jobbet =(

Men jobbar min sista dag imorgon för detta året sen är det att ladda om batterina för ett nytt och vad jag hoppas ett helt underbart 2011 =) 


Nu sitter jag iaf och väntar på att min kära mor ska komma hämta mig så att vi kan åka och hämta mer flyttlådor och sedan åka till affären och köpa en dammsugarpåse till min dammsugare =P


puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards