nataliejohnsson

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Natalie Tenggren - 15 december 2010 13:12

Tjolahopp

Onsdag idag om min ledighet är över =(
Men jag jobbar bara idag och ledig imorgon men sen jobbar jag fock hela helgen.

Packat ner en massa i lägenheten igår så nu är det inte mycket kvar=)
Imorgon ska jag och Anna forhoppningsvis köra iväg en massa möbler till Malin där jag ska få förvara allt sålänge medans jag hittar en ny lya =) Tack snälla.

Inte alls långt kvar tills jag är utflyttad, dom ringde igår och frågade om jag kunde vara klar vecka 58 och det e ju sista veckan i December, jag hoppas iaf att jag ska vara klar då, jobbar ju som sagt en massa nu fram till jul, men det e ju mest städa som tar tid, men det kommer nog gå bra, får tvinga någon att hjälpa mig..



Igår var jag och Daniel hemma hos min syster och hennes Anders och bakade pepparkakor, skulle egentligen bakat lussekatter men degen var inte gjord och vi kom dit ganska sent så vi bakade pepparkakor ist,

killarna var ju lagom seriösa.. =P Men kul var det iaf..


  Daniels skapelse

      


Dags att göra sig i ordning för en jobb dag...


puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards