nataliejohnsson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Natalie Tenggren - 8 december 2010 13:15

Sitter och kollar på bilar på nätet, går sådär, hittade en som jag var intresserad av, men när jag ringde på den idag var den redan såld =( så går det när man väntar för länge med att ringa, men jag får ta det.

Bara att sätta sig och leta efter ny, har hittat en ford Mondeo som jag ring på men dom svarar inte.

Vill inte åka FÖR långt för att kolla på en bil heller, man kanske inte vill ha den, kanske ser bra ut på bilden men inte alls i verkligheten, och då är det ju onödigt att åka för långt för att kolla på en bil kan jag tycka..


Idag är det sista jobbdagen för denna veckan sen är jag långledig.

Ska ta tag i min lägenhet nu oxå när jag ändå är ledig, försöka packa ner så mycket som möjligt och kanske börja köra iväg lite saker så man kan börja städa rum för rum=)
Känns skönt att man har betalat sin sista hyra för den lägenheten=)
Och snart blir jag sambo med min Anna..hihi..ska bli grymt kul och spännande...


puss och kram 




Ovido - Quiz & Flashcards