nataliejohnsson

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Natalie Tenggren - 25 november 2010 12:11

God Middag!!


vaknade för ett tag sedan, sjukt skönt att sova länge på dagarna=)
Hade lite svårt att somna i natt, många tankar som for omkring i huvudet från dagen=) allt nyårplanerande, vad man ska ha för mat, vilken klänning man ska köpa,

vilka julklappar man ska köpa och till vem och hur mycket lön kommer jag ha över efter att ha betalat alla räkningar och kommer jag kunna göra något kul denna månaden.

Sen kom jag på att jag har bara 2 räkningar kvar på hyran att betala sen jävlar ska jag flytta hem till min Anna=)
Då kommer livet bli en aning bättre=)



Igår var jag i lägenheten och packade ner lite i köket.

Han med en låda innan jag kände att magen ville sitt, så jag åkte till affären och köpte mat och sen hämtade jag upp syster i stallet och begav oss hemåt mot Hyssna.

Daniel och hans två mongo kompisar satt och spelade dator, medans jag och lisette kollade igenom alla kokböcker jag hade, efter lite insperation om vad vi skulle bjuda på på nyår, sen kollade vi klänningar som vi skulle ha på oss, och jag hittade en jätte söt svart klänning på Nelly.se som jag ska köpa =)


Sen kollade vi på Harry Potter och hemlighetenskammare.

Kollade på ettan häromdagen, vi har tänkt ha lite Harry Potter maraton och kolla på alla filmerna som släpts under dom gångna åren och sedan åka kolla på den nya på bio, kul kul =)


Snart blir det jobbet, jobbar stängning idag, skönt att det är sista stängningen för denna månaden=) och sen har jag ledig helg, yeee, så får vi se vad helgen har för roligt att erbjuda.


puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards