nataliejohnsson

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Natalie Tenggren - 23 november 2010 23:38

Idag har jag vart ledig..

Gött, sov länge, eller jag kunde inte somna efter att Daniel hade dratt till jobbet, så jag somnade väl vid halv 8, och han åkte vid halv 6 tiden.

Så jag kollade på lite DH =)


Har även vart på ridskola idag, kändes som om det var jätte länge sedan jag var där. 3 veckor för att vara exakt.

Gick bra även om man var ute och red i snöstorm typ, kallt som bara den, men det gick bra.. Fick rida Stigandi, hur gom som helst att rida och jätte duktig var han.

Hade lite svårt att få upp han i tölt då han är lite extra känslig, men i trav gick jätte bra =)


Imorgon ska jag försöka få tummen ur och åka till lägenheten och packa ner lite mer skit i lådor, har börjat lite i köket nu, men så fort jag kommer igång går det nog fort fort att packa ner allt i köket..


Men nu ska jag nog mysa ner mig i sängen och kolla på film om Daniel orkar kolla =P



puss och kram 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards