nataliejohnsson

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Natalie Tenggren - 19 november 2010 12:14

trodde att jag skulle få värsta goa sovmorgonen, men icke.

Vaknade halvt om halvt när manen gick till jobbet, och jag brukar somna direkt när han säger hej då, men inte idag, låg och vände och vred på mig, men till slut somnade jag=)
Sen vaknade jag till ett par gånger under morgonen. Dels av att telefonen ringde ett par gånger och att jag fick sms.

Sen ville pappa att jag skulle åka med han och hämta ved i svenljunga, och snäll som jag är sa jag ja, men sen visade det sig att jag inte behövde. Och så ringer min lillebror och så som sagt får man en massa sms, och jag som aldrig brukar bli terroriserad på morgonen har ju på ljud på telefonen,

Men imorgon ska jag fan ha på ljudlöst så man inte blir väckt kl 9 då man kanske gått och lagt sig kl 3 på natte.

Jobbar ju stängning idag oxå och hela helgen.

Kör skift idag och imorgon, jag kom på en sak igår när jag satt och pratade med min kära vän anna i telefonen, att kvälls skiften går så mycket fortare när man kör skift, undra vaför? kan det vara för att man har så mycket annat att tänka på tro?


Nehe, nu ringer pappa igen dax att åka.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards