nataliejohnsson

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Natalie Tenggren - 18 november 2010 13:02

Vart vaken sisådär en halvtimma och jag är redan uttråkad.

Försöker ta mig samman och åka till min lägenhet och packa lite,

tänk om allt kunde packas ihop av sig själv och är färdig packat när

jag kommer hem till lägenheten idag=)
Sitter oxå och funderar på vad man ska handla till middag idag?

alltid samma problem, satt och kollade på Arlas hemsida men hittade inget som verkade tilltalande.

Har ju typ 500 kockböcker hemma så det är väl bara att söka insperation i dom =)

Ne, nu ska jag ta på mig lite kläder sen ska jag packa ihop datorn så jag har lite musik att lyssna på medans jag är hemma och packar..suck..



puss och kram 

Av Natalie Tenggren - 18 november 2010 01:11

Ja, då var man hemma igen efter ännu en dag på jobbet.

Har haft lite mer att göra idag, men det har vi klarat galant.

Fick tydligen köra skiftet idag oxå, sen fick jag reda på att vi satt en GAP i tisdags, på mitt skift och klarade den, jag blir mega glad.. =)

En gap för er som nu läser min blogg och inte vet vad en gap är så är det en person som kommer till våran restaurang och bedömer oss hur vi är service mässigt.

Tex: Att man ska hälsa gästen välkommen och sen att den givetvis får fräch mat vilket vi alltid ger ut, och sen att den får rätt mat, sen kollar den oxå på hur restaurangen ser ut att den är ren och snygg.. och att det inte tar allt för lång tid att få maten. man strävar ju alltid att ge gästen mat så fort som möjligt, efter som det trotts allt är en snabbmats restaurang vi jobbar på. (Mc Donalds)

Men jag känner mig stolt isf att jag som inte är skiftledare satte en 0:a på den =)


Imorgon är jag ledig och jag ska försöka få tummen ur att åka till lägenheten och packa ner lite saker i lådor, men det är så himla tråkigt, men med lite go musik som strömmar ur högtalarna så ska det nog gå bra=)


Nu ska jag nog sätta på paradis hotell avsnittet som jag missade idag för att jag jobbade...


puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards